UBS Poland Service Centre rekrutuje pracowników

Ambitne zadania, dobrze zarządzany zespół oraz ciekawa i motywująca do dalszego rozwoju praca. Firma UBS PSC do końca 2013 roku chce zatrudnić 300 osób.

Kandydat na stanowisko w UBS Poland Service Centre powinien przede wszystkim biegle posługiwać się językiem angielskim, a dodatkowo, w wybranych działach niezbędna jest również znajomość języka niemieckiego. Konieczna jest sprawna obsługa programu MS Excel oraz umiejętność pracy w grupie i otwartość na wyzwania. Dużym plusem jest doświadczenie wyniesione z zatrudnienia w międzynarodowej firmie, ale nie jest to warunek niezbędny. Bardzo istotna jest natomiast wiedza z zakresu rynków kapitałowych oraz finansowych, a szanse kandydata zwiększają posiadane przez niego zdolności analityczne, dokładność, dbałość o szczegóły oraz umiejętność poruszania się po portalach takich jak Bloomberg, ThomsonReuters czy Telekurs.

Proces rekrutacji w UBS PSC rozpoczyna się od aplikacji onlinie, do której należy dołączyć CV i list motywacyjny. Jeśli kandydatura spełnia oczekiwania, następnym krokiem jest rozmowa telefoniczna, podczas której można spodziewać się pytań o doświadczenie zawodowe, zainteresowania oraz oczekiwania płacowe. Trzeci etap to testy dostosowane zakresem pytań do profilu stanowiska, badające cechy osobowościowe oraz umiejętności językowe. Wybrani kandydaci zapraszani są na rozmowy kwalifikacyjne z rekruterami, managerami lub HR Business Partnerem. Jeśli proces przebiegnie pomyślnie, UBS PSC zapewnia zatrudnionym system wdrożeniowy Induction, który pomaga zaadaptować się w nowym środowisku i przygotowuje do efektywnej pracy w firmie.

O wysokich standardach podejścia do pracowników, polityce personalnej i możliwościach, które UBS Poland Service Centre stwarza swoim pracownikom świadczy przyznany w marcu 2013 roku prestiżowy tytuł Great Place To Work.

Szczegóły związane z wymaganiami na stanowiska pracy w UBS PSC można znaleźć na stronie internetowej.