Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na bezpłatne seminarium pt. "Innowacje marketingowe - Gryfikacja. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych".
Adresaci seminarium: pracownicy przedsiębiorstw, uczelni wyższych, instytucji otoczenia biznesu, jednostek naukowych, jednostek samorządu terytorialnego.
Termin seminarium: 01 marca 2013 r. (piątek) godz. 9.00 - 16:00
Miejsce seminarium: Częstochowski Park Przemysłowo - Technologiczny przy ul. Wały Dwernickiego 117/121
Organizator: Park Naukowo-Technologiczny TECHNOPARK GLIWICE Sp. z o.o oraz Częstochowski Park Przemysłowo - Technologiczny przy ul. Wały Dwernickiego 117/121
Prowadzący: Sebastian Starzyński
Plan seminarium
8.30 - 9.00 - Rejestracja uczestników/czek
9.00 - 9.10 - Powitanie. Podstawowe informacje nt. projektu „Zarządzanie, wdrażanie
i monitorowanie Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego”
9.10 - 10.40 - wstęp
Dlaczego niektóre rzeczy angażują nas bardziej niż inne?
Elementy składowe gry:
10.40 - 10.50 - przerwa kawowa
10.50 - 12.30 - wykorzystanie gier poza grami
Ad-gaming
Gry rzeczywistości alternatywnej
Gryfikacja
12.30 - 13.00 - obiad
13.00 - 14.30 - część warsztatowa (grupowa)
14.30 - 14.40 - przerwa kawowa
14.40 - 16.00-Część Warsztatowa (grupowa)
Organizator: Park Naukowo-Technologiczny "TECHNOPARK GLIWICE" Sp. z. o.o.
Kontakt: Katarzyna Kowol tel. 032 335 85 40, e-mail: katarzyna.kowol@technopark.gliwice.pl
Prowadzący: Sebastian Starzyński
Badania rynkowe to jego pasja. Jeszcze na studiach założył własną firmę badawczą ABR SESTA, którąprowadzi do dziś. Specjalizuje się w badaniach środowiska zakupowego. Firmę wyróżnia to, że stawia na innowacyjne metody badawcze, jak instalacje kamer w sklepach do badania zachowań klientów itd. Testuje również innowacyjne koncepty e-biznesowe dla inkubatora przedsiębiorczości Technoboard. Od kilku lat zainteresowania zawodowe skierowane są na e-commerce. Prowadzi kilka spółek e-biznesowych, w tym Promo-Plan i SEMA Solutions, oraz współtworzy polską filię fundacji Khan Academy. Wprowadził na nasz rynek polski sieć restauracji SUBWAY, a obecnie tworzy nową sieć kawiarni mobilnych Coffee-Day. Od lat młodzieńczych jest wielkim miłośnikiem gier strategicznych. Tematyka wykorzystania mechaniki gier jest jemu bliska, gdyż łączy doświadczenie zawodowe(badania zachowań, e-biznes, marketing) i zainteresowania prywatne (gry), dlatego stara się mówić i pisać o Gryfikacji, ARG, AdGamingu. Urodzony w 1975 r, tytuł magistra z Marketingu i Zarządzania otrzymał na SGH.