Akademia Biznesu Capgemini

Serdecznie zapraszamy na pierwsze szkolenie w ramach Akademii Biznesu Capgemini: "Współpraca z klientem: najlepsze metody, dobre praktyki". Szkolenie odbędzie się 18 października 2012 roku w godzinach 10.00 - 15.00
w Auli K. Lepszego w Rektoracie Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.

Temat pierwszego szkolenia w ramach Akademii Biznesu Capgemini został wybrany nieprzypadkowo. Współpraca z klientem jest podstawą działalności firm krajowych i międzynarodowych. Procedury i standardy w zakresie obsługi klienta determinują sukces w obszarze pozyskiwania i lojalności klientów, a dobra współpraca przyczynia się nie tylko do sukcesu ekonomicznego firmy, ale również umocnienia jego renomę i pozycję na rynku.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak profesjonalnie prowadzić komunikację telefoniczną i mailową z klientem oraz na co szczególnie należy zwrócić uwagę podczas współpracy z klientami zagranicznymi. Dużo miejsca poświęcono również różnicom kulturowym oraz zasadom międzynarodowego savoir-vivre.

Zapisy ruszają standardowo na tydzień przed planowanym wydarzeniem i odbywają się drogą telefoniczną pod numerem telefonu (32) 359 20 32. Każdy uczestnik powinien zapoznać się z Regulaminem Udziału w Szkoleniach Biura Karier Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, udział w szkoleniu jest bowiem jednoznaczny z jego akceptacją. Ilość miejsc jest ograniczona, obowiązuje kolejność zgłoszeń.